Grand Canyon

3 augustus 2017 - Chiang Mai, Thailand

Lekker uitgeslapen vandaag! Jurgen vroeg of het weer een rustdag was. Hij had er schijnbaar behoefte aan dus rustig aan gedaan vandaag. Alleen even op de fiets naar de Grand Canyon geweest. Een mooi natuurverschijnsel wat compleet verpest is doordat ze er een waterpark met opblaasbare luchtkussen in hebben aangelegd. Gelukkig ook nog een wat natuurlijker stukje waar je wel verplicht met zwemvest moest zwemmen. Het waterpark overgeslagen omdat we bij de ingang onze buren tegenkwamen die behoorlijk geblesseerd waren. We hebben overheerlijk gegeten. Allerlei Thaise kleine gerechtjes, sommige behoorlijk pittig.

1. Jurjen:
    3 augustus 2017
    Ik kan me voorstellen dat Jurgen een rustdag nodig heeft. En jullie allemaal wel denk ik. Morgen weer een reisdag voor de boeg. Peter is ook al aardig bruin geworden zo te zien op de foto. De witte bloes steekt mooi af bij het bruine gezicht. Fijn dat alles goed gaat tot nu toe. Voor straks maar weer lekker slapen en voor morgen een veilige reis. Dikke kus van ons uit Zeeland.
  2. Ineke:
    3 augustus 2017
    Ondanks dat er een waterpark van gemaakt is zijn het wel mooie natuurfoto's. Evelien heeft een mooi kaartenhuis gebouwd. En weer eens heerlijk gegeten zo te zien. Jammie, ik krijg ook zin in van die lekkere hapjes. Goede vlucht morgen!