Naar huis

11 mei 2018 - Hoedspruit Nature Reserve, Zuid-Afrika

Aan alle mooie reizen komt een eind maar de herinneringen zorgen steeds weer voor een lach op je gezicht. Reizen maakt je rijk! Als we terugreizen naar Johannesburg worden we nog getrakteerd op een toetje. Terwijl we het park uitrijden staat er een giaraffe midden op de weg en komen ook de zebra's, de struisvogel en de impala's ons uitzwaaien. Onderweg stuitten we ook nog op een schoolreisje van een kleuterklasje. Zo leuk om te zien! Bij aankomst in Johannesburg dineren we nog met Markus, onze trouwe chauffeur. De kids geven hem allemaal een fooi. Op de luchthaven de laatste souveniers gekocht. De terugvlucht verliep voorspoedig en de kids hebben heerlijk geslapen. Onze auto stond netjes klaar op de luchthaven door de prima service van Parkfly. En uiteindelijk staat daar de vertrouwde poldertoren. Home sweet home!

1. Ineke:
    13 mei 2018
    Wat een avontuur! Ik zie alleen maar blije en vrolijke gezichten op de foto’s en filmpjes. Geweldig!!!
  2. Jenny Veldman:
    13 mei 2018
    Wat fijn dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn en nu nagenieten bedankt voor je verslagen.
  3. Nicolette:
    13 mei 2018
    Wat een fantastische reis is het geweest en wat leuk dat we een beetje "mee mochten reizen". Geniet ook weer van het "thuis" zijn. Tot gauw :-)
  4. Daphne:
    13 mei 2018
    Welkom thuis! En bedankt voor het delen van jullie reis!