Laatste dag

16 augustus 2017 - Bangkok, Thailand

Gisteravond nog even gekko's geteld zoals we elke avond gedaan hebben. Steeds hebben ze buiten gelogeerd maar in dit huis hadden we er eentje binnen. Schaapje en Schaapje (de kids hun favoriete knuffels) zijn overal mee naar toe gegaan waardoor de kids steeds lekker hebben kunnen slapen. Vandaag zijn we terug gereisd naar Bangkok. We startten de morgen met ons gebruikelijke ritueel. Smeren tegen de muggen. We zijn er allemaal aan gewend dat dit 2x per dag moet gebeuren. Toch hebben ze ons af en toe te pakken gehad maar de schade is beperkt gebleven. Na het ontbijt, waarbij ik voor het eerst jackfruit gegeten heb, afscheid genomen van Mookie met de gebruikelijke foto sessie. Onze blonde schatjes blijven het fotograferen waard :-). Met een privé transfer naar de luchthaven gereisd en met Nok Air naar Bangkok gevlogen. Aangekomen bij het kleinschalige QG Resort mochten de kids lekker zwemmen terwijl wij genoten van een biertje en wijntje. Voor de laatste keer Thais gegeten; seafood spicy salad, chicken saté, red curry en gebakken banaan met ijs. Mmmhhhhhhh wat lekker!

1. Ineke:
    16 augustus 2017
    Lekker slapen en een goede vlucht morgen. Dikke knuffel en kus, Ineke
  2. Jurjen:
    16 augustus 2017
    Na al jullie verhalen zijn we steeds mooi op de hoogte gebleven van jullie belevenissen. Fijn dat we dit zo mee mochten maken, en vooral zijn we blij dat jullie (het tot nu toe) alles goed hebben doorstaan en geen enge ziektes of iets dergelijks hebben opgelopen. We zien er uiteraard ook wel naar uit om jullie morgen weer in "levende lijve" te kunnen zien en knuffelen.
    Wij wensen jullie een goede, veilige reis toe, en tot morgen op Schiphol!! Lieve groetjes van Pake en Beppe. Doeiiiiiii