Beach & Shopping

10 augustus 2017 - Koh Phangan, Thailand

De dag begon met een boek lezen in de hangmat op het balkon terwijl het leven op het strand langzaam op gang kwam en de rest op bed lag te chillen op de tablets. Want eindelijk is de WiFi sterk genoeg voor YouTube, Jurgen zijn favoriet :-). Na een heerlijk ontbijt zijn we gaan schommelen. De grote schommel hangt aan een palmboom en zwiert hoog maar rustig heen en weer. Pretoogjes en lachende gezichten waren het resultaat! Evelien wilde heel graag haar nagels laten lakken dus zij kreeg een manicure terwijl wij voor de pedicure gingen. Mooie handjes en voetjes waren het resultaat. Met de taxi naar Thong Sala gereden. Dit ligt aan de andere kant van het eiland waardoor we ook nog wat van het eiland zagen op onze weg ernaar toe. Het doel was shoppen! Er zijn heel wat winkeltjes. En in 3 uurtjes hebben we een hoedje, truitje en t-shirt gekocht. Maar de mooiste aanwinst waren de glitter and glamour slippers van Evelien. Een stralend gezichtje met glanzende oogjes keken ons aan. Mag ik deze alsjeblieft. Ik heb nog nooit zulke mooie slippers gezien. Voor 100 THB een dolgelukkig kind, daar kun je echt geen nee tegen zeggen ook al heb je zelf nog nooit zo'n kitscherige slippers gezien :-). Na het avond eten zijn de mannen naar de kamer gegaan maar de meiden nog even op stap naar Jack's bar waar live muziek was. Evelien is net als haar mama een avond mens en we hebben samen genoten van de muziek. Er was zelfs een schommel in de bar. Dat vond Evelien grappig!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke:
    11 augustus 2017
    Heerlijk je laten verwennen en een dagje shoppen. Ik ben benieuwd naar die mooie slippers van Evelien. Gezellig om samen met je dochter op stap te gaan dat belooft wat voor de toekomst. Leuke foto's op de schommel. Xxx
  2. Kitty:
    11 augustus 2017
    Wauw wat een hippe slippers. Die moet je vooral naar school aandoen
  3. Jurjen:
    11 augustus 2017
    Evelien, Pake en Beppe vinden jouw slippers te gek!! En heeft Jurgen ook eenooi hoedje gekocht? We vinden het prachtig allemaal wat jullie hebben gedaan. Gezellig met z'n vieren shoppen, geweldig! En lekker wezen stappen met je dochter was ook gezellig zo te zien op de foto en de video. Lieve kinderen, nog veel plezier en tot de volgende belevenissen. Tot morgen!!
  4. Gert Oving:
    12 augustus 2017
    Peter, Marcella, Evelien en Jurgen wat een prachtige belevenissen allemaal, ook de foto's ondersteunen jullie leuke verhalen.
    Groeten Gert, Alinda, Joost en Thijs.