Chiang Mai

2 augustus 2017 - Chiang Mai, Thailand

We begonnen de dag rustig aan. De kids hebben gezwommen terwijl wij vanuit het restaurant toekeken onder het genot van een bakje koffie. Halverwege de middag vertrokken we met een ubertaxi richting Chiang Mai. We waren verbaasd hoe goed deze app werkt en je precies kunt zien hoever je taxi van je verwijderd is en op de minuut zichtbaar is wanneer deze er zal zijn. We zijn naar het Art in Paradise museum geweest. De muren van het museum zijn geheel bekleed met 3D muurschilderingen waarin je zelf de hoofdrol kunt spelen. Heel gaaf en we hebben er veel plezier gehad. Daarna wilden we lopen naar de oude binnenstad. Na 10 min zegt Jurgen: van lopen word je te moe, mama regel even een tuk tuk. Hij is helemaal gewend aan Thailand :-). Met de tuk tuk de binnenstad bekeken en richting de beroemde Night Market gegaan. Een paar straten en hallen vol met kraampjes gevuld met souvenirs. Daartussen een keus aan straatrestaurants. Een gezellige drukke chaos! Evelien was onder de indruk van de mooie "dames" van het Calypso Cabaret, welke hun show aan het promoten waren. Na wat inkopen gedaan te hebben op zoek naar WiFi om de ubertaxi terug te regelen. Te midden van het drukste kruispunt van Chiang Mai stond om 22.30u een blanke blonde man al het verkeer op te houden zodat zijn gezin in de taxi kon stappen. Een komisch tafereel!

1. Ineke:
    3 augustus 2017
    Wat een leuke foto's! Sommige zijn grappig en zeer sportief. Peter is een goede surfer en jij een lieve engel. Jurgen kan er zo gaan wonen, hij weet zich prima te redden als hij niet wil lopen. En ik zie Evelien al in zo'n mooie jurk lopen. Nog niets gekocht?
    Ik blijf genieten van jullie verhaal en foto's. SUPER!
  2. Jurjen:
    3 augustus 2017
    We zijn elke dag weer verrast over jullie mooie verhaal en de prachtige foto, 's. Wat een boeiende reis, en grappig die opmerking van Jurgen. En wat een leuk pakje heeft Evelien aan, met die olifant print. Vandaag veel plezier in de dierentuin. Is ook vast weer bijzonder! Liefs van Pake en Beppe.
  3. Niek en Adriënne:
    3 augustus 2017
    Hallo kids,wat een leuke foto's hebben jullie gemaakt in het museum. Heel apart dat dat zo kan. Slim van Jürgen om met de tuk-tuk te gaan. Straks valt het hier in Nederland nog tegen als jullie weer moeten lopen. Geniet nog maar lekker van die luxe.
    Groetjes uit Aarle liefs
  4. Jurjen:
    3 augustus 2017
    We zien nu pas de foto's van het museum. Geweldig!!!! Hoe is het mogelijk, hiervoor hoef je niet te foto-shoppen.
  5. Kitty:
    4 augustus 2017
    Dat is een leuk museum!
  6. Monique:
    4 augustus 2017
    Wat een gave foto's!! Is Thailand nou echt veel veranderd ten opzichte van 20 jaar geleden? Want aan jullie verhalen te horen valt dat nog wel mee..! Gaaf, hoor!