Erawan watervallen

24 juli 2017 - Erawan National Park, Thailand

Samen met een ander gezin een Song-teaw genomen naar de Erawan watervallen. De watervallen bestaan uit zeven 'trappen' welke te bereiken zijn door een avontuurlijk pad door de jungle. We hebben gezwommen waarbij de vissen aan onze tenen begonnen te knabbelen als we te lang stil bleven staan. Uiteindelijk hebben we trap 5 weten te behalen. Verder konden de kleine benen het niet meer aan. Wij vonden het al knap dat Evelien en Jurgen 1550 meter berg opwaarts waren gelopen. Het laatste stuk, nog eens 550 meter stijl omhoog tegen te rotsen op klauterend, hebben we gelaten voor wat het is. Terug beneden hebben we onze trek gestild met ijsjes, gedroogd gemarineerd varkensvlees, soort knakworsten en balletjes op stokjes. Het eten is sowieso heerlijk in Thailand. Ook de gebakken vis met lemongrass welke we in de avond gegeten hebben was zeer smaakvol.

1. Jurjen:
    24 juli 2017
    Tjonge, wat knap zeg van die kleine rakkers! en ook van jullie hoor!
    Een hele belevenis. Na al die sportieve inspanningen kunnen ze 's avonds lekker slapen waarschijnlijk? We zijn blij te zien hoe jullie tot nu toe (3 dagen) genieten! Liefs uit Emmeloord.
  2. Rinske:
    24 juli 2017
    Gave dingen nu al gedaan! Veel plezier nog!
  3. Ineke:
    24 juli 2017
    Wat een kanjers zijn jullie! Knap hoor om zo hoog te klimmen.
    Dan verdien je ook een ijsje en lekker eten.
    Dikke kus, Ineke