Sarawak Culture Village

8 augustus 2023 - Santubong, Maleisië

We laten de kids achter op de zitzakken in het restaurant. Er is hier wifi en ze hebben behoefte aan TikTok.

IMG_9388

We laten het voor deze keer maar even gaan zodat we samen nog een korte jungle tracking kunnen maken. Heel tof want het is prachtige dichte jungle waar we klimmend en klauterend doorheen gaan. Op beeld vastleggen van deze schoonheid is heel lastig, de ervaring is echt vele malen beter beseffen we ons als we de foto’s terug zien.

e11d7129-2c42-4fb3-b5d9-e18a173fababIMG_9393IMG_9391

De mannen zwemmen daarna in zee en Evelien en ik relaxen wat op het terras. Eenhoorntjes hupsen steeds voorbij.

IMG_9386IMG_9387

IMG_9385

In de middag bezoeken we het Sarawak Cultural Village. Een soort openluchtmuseum waar verschillende huizen staan van stammen uit Sarawak. In de huizen zie je de diverse levenswijzes.  We eten een soort versgebakken kniepertjes en schieten pijltje met een holle speer. Het hoogtepunt is de Sarawak culture show met dans, muziek en acrobatiek. Peter was een van de hoofdacts terwijl wij niet meer bij kwamen van het lachen.

IMG_9399IMG_9400IMG_9404IMG_9401IMG_9408IMG_9407a469e072-b68a-4f78-aaba-e662fc93bee3IMG_9409IMG_9410IMG_9413IMG_9415IMG_9414IMG_9416IMG_9418

Laatste avond in het restaurant kijken we naar de zonsondergang en spelen de kids een spelletje met het Duitse gezin die we ontmoet hebben.

IMG_9423

1. Jenny Veldman:
    8 augustus 2023
    Wat een mooie verhalen ,wat een belevenis allemaal. Leuk om mee te lezen. Groeten
  2. Marian:
    8 augustus 2023
    Mooi hoor!!! Wat een reis en ervaringen,
    Leuk om te lezen en de foto’s te zien.
    Goede reis daar en genieten samen
  3. Ineke:
    8 augustus 2023
    Ook de dames doen een dansje mee met de show.
    Gezellig hoor.
  4. Kim:
    8 augustus 2023
    Wat een geweldige foto’s! Ik zie dat jullie enorm genieten!!!! Ga zo door!!!
  5. Mama/oma:
    9 augustus 2023
    Wat leuk dat openluchtmuseum. En de show is erg kleurrijk. Gezellig meedoen met een act en dansen voor de dames. Jurgen houdt zich gedeisd het is tenslotte geen voetbal. Ga heerlijk verder met genieten. Op naar het volgende avontuur.
  6. Alinda:
    9 augustus 2023
    Klinkt als een hele mooie afwisselende vakantie met veel indrukken. Veel plezier nog!