Tropisch paradijs

13 augustus 2023 - Perhentian Islands, Maleisië

Nog een keer lekker ontbijten met een taartje en op naar de volgende bestemming. We realiseren ons dat deze reis alles behalve milieuvriendelijke is want we pakken weer het vliegtuig. Dat is hier goedkoper dan een transfer maar we nemen ons voor om hier in de toekomst vooraf beter over na te denken. We vliegen met een propellervliegtuig van Firefly Airways.

IMG_9602

Bij aankomst direct in de taxi. We worden gebeld door Tuna Bay Resort of we misschien al een boot eerder kunnen halen. Het lukt ons niet maar ze beloven te wachten op ons. Bij aankomst zo de boot op en door naar Perhentian Besar. Het grootste eiland van de Perhentian Islands. Besar betekent groot leren we.

IMG_9603IMG_9604

We komen aan op een paradijselijke strand met houten chalets met op de achtergrond tropisch bos. Inchecken, uitpakken en direct de zee in om vervolgens te vertoeven op het terras. Heerlijk wijntje 😁

IMG_9610IMG_9613IMG_9614IMG_9611IMG_9609IMG_9608

1. Ineke:
    13 augustus 2023
    Bijzonder om tussen de koffers te zitten in het vliegtuig. Mooi wit strand heerlijk relaxt.🏖️
  2. Jurjen:
    13 augustus 2023
    Wat ziet het er allemaal weer 'gelikt' uit. En dan wacht de boot óók nog even op jullie. Goed geregeld. En ook weer een mooi onderkomen. En Jurgen snorkelt alweer lekker. Het is volop genieten.