Last day in paradise

17 augustus 2023 - Perhentian Islands, Maleisië

Er is geen betere manier om je dag te starten dan met een uitgebreide massage. Op een locatie met mooi uitzicht, de ruisende zee op de achtergrond en een briesje dat over je lichaam waait kom je compleet tot rust. Tot dat masseur Rozlan start want zijn duimen hebben zoveel kracht dat al je spieren gaan gloeien. Maar na 15 minuten ben je al zo los dat je de rest van de tijd echt kunt genieten. Rozlan zegt dat meneer relaxt is maar mevrouw heeft nog 2 sessies nodig wil het hem lukken om rug en nek helemaal los te krijgen 🤔.

IMG_9727IMG_9728IMG_9730IMG_9744IMG_9748

Op onze laatste dag willen we nog een ander strand ontdekken. We nemen de taxiboot naar het drukkere Long Beach. Dit is echt een backpackbestemming met veel low coast accommodaties en tal van eettentjes. Het doet rommelig aan. We huren een parasol met matjes en gaan zwemmen in de baai. Engelse kids attenderen ons erop dat er rifhaaien zwemmen dus snorkels op en op zoek. Nou ja op zoek, we steken ons hoofd onder water en zien direct haaien zwemmen. Deze rifhaaien zijn niet groot zo’n 60 cm maar toch indrukwekkend.

IMG_9750

We huren ook nog een kano en peddelen rond in de baai.

IMG_9754

Een lekker stranddagje wat we afsluiten met een drankje bij ons eigen resort.

IMG_9771

1. Rinske:
    17 augustus 2023
    Heerlijk dagje! Nog maar een extra massage voor Marcella.
  2. Monique Janssen:
    18 augustus 2023
    Oh, geweldig!!! Op en top vakantiedagje tijdens de reis!