Nyala Cultural Village

10 mei 2018 - Hoedspruit Nature Reserve, Zuid-Afrika

Zittend op het balkon starend naar de vele sterren luisterend naar de geluiden van de bush. Heerlijk mijmerend over alle mooie dingen die we hebben beleefd. De op een na laatste dag hebben we zeer goed besteed. We zijn naar het Nyala Cultural Village geweest. Tijdens een 2 uur durende show met dans, zang en verhalen krijgen we uitleg over de stammencultuur. Dit in het midden van een klein nagebouwd dorp. Een heel spektakel met prachtig geklede vrouwen in felgekleurde outfits en mannen in tribe kleding. Terwijl we terug rijden naar onze lodge spotten we nog een grote groep waterbuffels en een struisvogel. Aan het einde van de middag kregen de kids een ranger cursus. Samen met Derk gingen ze spoorzoeken. Voetafdrukken van giraffen, struisvogel, impala's en gnoe gevonden dicht bij onze lodge. In de avond kregen ze in de boma een officieel junior ranger diploma uitgereikt. Ze waren super trots! Morgen reizen we naar Johannesburg en vliegen we naar huis. De familie Jellema heeft bewezen prima in staat te zijn non stop met elkaar te genieten en blij te zijn met elkaars gezelschap. Een reis op nooit te vergeten!

1. Monique Janssen:
    11 mei 2018
    Wauw... wat een prachtige reis was dat!
  2. Ineke:
    11 mei 2018
    Nog een fijne laatste dag en een goede terugreis.
  3. Jenny Veldman:
    11 mei 2018
    Bedankt Marcella voor je prachtige verslag hebben mooi mee kunnen reizen. Fijn dat alles goed is gegaan met de hele familie zo tezamen. Goede reis terug en liefs van ons voor allemaal
  4. Niek en Adriënne:
    11 mei 2018
    Wat fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben. Leuk om jullie te volgen en de foto’s te zien. Vooral ook de snoetjes van de kinderen. Zo leren ze veel over Afrika. Een fijne terugvlucht. Liefs van ons en de groetjes aan alle Jellemaatjes.