Het vertrek

28 april 2018 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vanmorgen vroeg vertrokken en uiteindelijk in de file bij Schiphol. We zijn niet de enige Nederlanders die op reis gaan in de meivakantie. Fijn dat we valet parking hadden geboekt en we zo naar de vertrekhal konden rijden. Daar begon het wachten in de rijen. Netjes tusssn de touwtjes blijven en aansluiten graag! Maar het verliep allemaal vrij vlot. De vlucht met KLM was zeer prettig. Zelden zulke vriendelijke en gezellige stewards en stewardessen meegemaakt. De kids vermaakte zich prima achter de schermpjes en spelend met elkaar. Toen Evelien uiteindelijk zei dat ze zich verveelde na 9 uur vliegen mocht ze samen met haar neefje Bram stewardess zijn in de business class en de rommel ophalen. Jullie raden al wat ze in de toekomst wil worden! Na 11 uur vliegen veilig geland op Johannesburg waar niemand stond met een bordje Jellema maar wel met een bordje Withagen! Tja, verschil moet er zijn ;-). Een vriendelijk ontvangst met leuke uitleg over ons programm voor de komende 2 weken. Na een korte rit in minibusjes gearriveerd in het Avant Garde Lodge, een sfeervol kleinschalig hotel waar we morgenochtend worden opgehaald door onze chauffeur in een 18-persoonbusje. Dan vervolgen we onze weg naar de Drakensbergen.

1. Jenny Veldman:
    29 april 2018
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen net of wij ook een beetje mee reizen , leuk geschreven Marcella.
  2. Ineke:
    29 april 2018
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Evelien en Bram wat leuk dat jullie mee mochten helpen, goed gedaan hoor. En de broers hebben het zo te zien ook naar hun zin met een lekker biertje.