Boottocht over de rivier

25 juli 2017 - Kanchanaburi, Thailand

Deze dag zou een rustdag worden. De hele morgen gezwommen en Jurgen heeft leren duiken. Maar begin van de middag zijn we toch even op pad gegaan om Kanchanaburi te bekijken. De ritjes in de scootertaxi blijven een leuke ervaring. Bij de brug werd ons een bootexcursie aangeboden en na wat onderhandeld te hebben over de prijs zijn we met een snelle longtail boot naar de Chung Kai War Cemetery en de Khao Poon Cave gevaren. Beide heel indrukwekkend! Zeker met een nieuwsgierige dochter welke allerlei vragen bleef stellen over de oorlog, de dode soldaten, het geloof in Boeddha, monniken in oranje gewaden, etc.

1. Jurjen:
    25 juli 2017
    Super Jurgen dat jij hebt leren duiken!
    Leuk, dat Evelien geïnteresseerd is in de indrukwekkende dingen die jullie samen bezoeken. En op de foto's te zien hebben jullie nog geen regen gehad?
    Voor morgen een veilige reis gewenst naar Bangkok.
  2. Niek en Adriënne:
    25 juli 2017
    Hey kinderen,wat een geweldige dingen ondernemen jullie en toevallig hadden papa en ik het er over dat Evelien wel alles zou willen weten,echt leuk hoor. Goed Jürgen dat duiken,super.
    Morgen een goede reis gewenst en op naar nieuwe avonturen.
    Liefs en knuffels aan de schatjes.
  3. Ineke:
    25 juli 2017
    Goed voor de culturele ontwikkeling. Misschien iets minder voor de ouders om steeds te blijven vertellen. Leuk dat ze zo geïnteresseerd is.
    Ben benieuwd hoe jullie de drukte van de stad gaan ervaren.
    Goede reis en veel plezier.
  4. Jessica:
    26 juli 2017
    Ziet er allemaal heel mooi uit. Wat een reis te gek hoor☺. Have fun!