Op naar Bangkok

26 juli 2017 - Kanchanaburi, Thailand

We zijn met de bus naar Bangkok gereisd. Op het busstation was het even zoeken en oppassen om niet afgezet te worden maar uiteindelijk spotgoedkoop in de 1st class bus (=westerse afgedankte gammele touringcar) in 2 uurtjes naar het soutern busstation gereisd om daar met de taxi verder te reizen naar ons hotel. Tijdens de reis nog een kleine uitdaging. Jurgen moest heel nodig plassen maar geen toilet aan boord. Gelukkig lukte het om in een leeg flesje te plassen. Dat vond hij heel grappig, wij een heel gedoe :-). We kwamen aan in een heel klein druk straatje (soi rambrutti) en werden door een klein steegje naar een rustige binnenplaats geleid waaraan ons hotel is gelegen. Heel centraal, midden in het drukke toeristische gedeelte maar in onze ruime hotelkamer hoor je niets en hebben we goed geslapen. In de middag gewinkeld op de bekende Khao San Road. In de avond naar een lounge restaurant geweest waar we zittend op kussens op de grond genoten hebben van saté, kippenvleugeltjes, mango met sticky rise en huisgemaakte loempia's.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    27 juli 2017
    Leuke foto's! Zo te zien heeft Evelien al een souvenir gekocht en een mooi vlechtje in haar, haar. Net als haar mama vroeger (en nu ook nog) overal voor in en even wat kopen.
    Fantastisch om Jullie zo te kunnen volgen. Ik krijg zelf zin om ook een keertje naar Azië te gaan. Veel plezier in Bangkok.
  2. Niek en Adriënne:
    27 juli 2017
    Wat een belevenis weer,plassen in een flesje. Zo wordt hij een echte wereldreiziger,oplossing in iedere situatie. Lekker gechild in het restaurant zo te zien en Evelien leuke foto van papa en mama hoor. Doeiiiii
  3. Jurjen:
    27 juli 2017
    Wat weer prachtige foto's van jullie en een leuk verslag. Die Jurgen!! Goed opgelost! we zien het voor ons... Het ziet er allemaal erg gezellig en kleurrijk uit, en lekkere gerechten.
    En Evelien met haar blonde haren is ook wel bijzonder daar denk ik, tussen al die donker-harige dames. groetjes, pake en beppe.